Ugrás a tartalomra

PÁLYÁZATI FELHÍVÁS
Irodavezető asszisztens munkakörre


 
Alulírott Závodi Bence, mint a Pécsi Tudományegyetem Doktorandusz Önkormányzat (a továbbiakban: PTE DOK) elnöke pályázatot írok ki irodavezető asszisztensi ügyvivő feladatkör betöltésére.


A pályázat beadásának feltételei
 
Irodavezető asszisztensnek megbízható bármely, a Pécsi Tudományegyetem valamely intézményében aktív hallgatói jogviszonnyal rendelkező hallgatója, aki a jelentkezési határidőn belül érvényes pályázatot nyújt be.


Betölthető pozíció megnevezése és száma:
 
Irodavezető asszisztens – 1 fő
 
Megbízatás kezdete: 2019. november 11.
Próbaidő vége: 2019. december 11.
Megbízatás vége: 2020. november 10.
 
 
A pályázat részeként benyújtandó igazolások, dokumentumok:
 
a) jelentkezési lap;
b) aktív hallgatói jogviszony-igazolás;
c) szakmai önéletrajz;
d) motivációs levél.
 
Amennyiben a pályázat nem tartalmazza a fentiekben meghatározott dokumentumokat, az a pályázat hiánypótlás nélküli elutasítását vonja maga után.


Az irodavezető asszisztensi munkakör betöltése
 
Az irodavezető asszisztensi munkakörbe tartozó feladatok:
 
a) a PTE DOK adminisztrációs feladatainak ellátása (iktatás, jegyzőkönyvvezetés és asszisztensi feladatok ellátása stb.),
b) a PTE DOK irodájának, ügyvitelének mindennapi vezetése,
c) a PTE DOK és annak testületei munkájának segítése,
d) a PTE DOK rendezvényei adminisztratív munkálatainak ellátása,
e) egyéb ad hoc asszisztensi feladatok ellátása,
f) beszámolási kötelezettség a PTE DOK elnöke felé,
g) a PTE DOK elektronikus felületeinek tartalmi kezelése, feltöltése,
h) minimum heti 30 órás rendelkezésre állás, egyéni időbeosztással.
 
A pályázók személyével szemben támasztott alapvető elvárások:
 
a) megbízhatóság, precizitás;
b) kiváló kapcsolatteremtő és kommunikációs képesség;
c) terhelhetőség;
d) önállóság, felelősségtudat;
e) magabiztos számítástechnikai ismeretek (excel, word, stb);
f) középfokú angol nyelvtudás.
 
Előnyt jelent:
 
a) irodai gyakorlat;
b) jogi/igazgatási/közgazdasági előképzettség vagy tapasztalat.
 


Juttatás
 
A Pécsi Tudományegyetem Doktorandusz Önkormányzat Gazdálkodási és Juttatási Szabályzatának megfelelő havi kiemelkedő közéleti ösztöndíj.
 


A pályázatok elbírálása
 
A beérkező pályázatok alapján személyes meghallgatásra kerül sor, amelyet követően a PTE DOK Alapszabálya 20. § (1) bekezdésének g) pontja értelmében a PTE DOK irodavezető asszisztenseit a szervezet elnöke bízza meg.
 


A pályázatról
 
A pályázatok benyújtásának határideje: 2019. október 29. (kedd), 12:00
Személyes meghallgatás ideje: 2019. október 30-31. (szerda, csütörtök)
 
A pályázatot kérjük személyesen leadni a PTE DOK irodában:
 
Pécsi Tudományegyetem Doktorandusz Önkormányzat
Pécsi Tudományegyetem Rektori Hivatal
(7622 Pécs, Vasvári Pál u. 4.)
218-as Iroda
 
 
A borítékon szerepelnie kell a „PTE DOK irodavezető asszisztensi pályázat” megnevezésnek.
 
Pályázatot kizárólag papír alapon lehet benyújtani!
 
 
Kelt Pécsett, 2019. október 15.
 
 
 


Závodi Bence s.k.
elnök 
Pécsi Tudományegyetem
Doktorandusz Önkormányzat

 

 

 

Beadás módja: online