Business hour
Our support available to help you 24 hours a day, seven days a week.
Monday-Friday: 9am to 5pm
Saturday: 10am to 2pm
Sunday: Closed
Monday-Friday: 9am to 5pm
Saturday: 10am to 2pm
Sunday: Closed
PÁLYÁZATI FELHÍVÁS
Irodavezető és irodavezető-asszisztens munkakörre
Alulírott, Balogh Márton mint a Pécsi Tudományegyetem Doktorandusz Önkormányzat (a továbbiakban: PTE DOK) elnöke pályázatot írok ki irodavezetői és irodavezető-asszisztensi ügyvivő feladatkörök betöltésére.
A pályázat beadásának feltételei
Irodavezetőnek és irodavezető-asszisztensnek megbízható bármely, a Pécsi Tudományegyetem valamely intézményében aktív hallgatói jogviszonnyal rendelkező hallgatója, aki a jelentkezési határidőn belül érvényes pályázatot nyújt be.
Betölthető pozíciók megnevezése és száma:
a) irodavezető – 1 fő
b) irodavezető-asszisztens – 2 fő
Irodavezető
Megbízatás kezdete: 2022. november 11.
Próbaidő vége: 2022. december 11.
Megbízatás vége: 2023. november 10.
2 fő irodavezető-asszisztens
Megbízatás kezdete: 2022. november 11.
Próbaidő vége: 2022. december 11.
Megbízatás vége: 2023. november 10.
A pályázat részeként benyújtandó igazolások, dokumentumok:
a) jelentkezési lap;
b) aktív hallgatói jogviszony-igazolás;
c) szakmai önéletrajz;
d) motivációs levél.
Amennyiben a pályázat nem tartalmazza a fentiekben meghatározott dokumentumokat, az a pályázat hiánypótlás nélküli elutasítását vonhatja maga után.
Az irodavezetői és irodavezető-asszisztensi munkakör betöltése
Az irodavezető munkakörébe tartozó feladatok:
a) a PTE DOK adminisztrációs feladatainak koordinálása (iktatás, jegyzőkönyvvezetés stb.),
b) a PTE DOK irodájának, ügyvitelének mindennapi vezetése,
c) a PTE DOK és annak testületei munkájának segítése,
d) a PTE DOK rendezvényei adminisztratív munkálatainak ellátása,
e) egyéb ad hoc asszisztensi feladatok ellátása,
f) beszámolási kötelezettség a PTE DOK elnöke felé,
g) a PTE DOK elektronikus felületeinek tartalmi kezelése, feltöltése,
h) minimum heti 30 órás rendelkezésre állás, egyéni időbeosztással.
Az irodavezető-asszisztensi munkakörbe tartozó feladatok:
a) a PTE DOK adminisztrációs feladatainak ellátása (iktatás, jegyzőkönyvvezetés és asszisztensi feladatok ellátása stb.),
b) a PTE DOK irodájának, ügyvitelének mindennapi vezetése,
c) a PTE DOK és annak testületei munkájának segítése,
d) a PTE DOK rendezvényei adminisztratív munkálatainak ellátása,
e) egyéb ad hoc asszisztensi feladatok ellátása,
f) beszámolási kötelezettség a PTE DOK elnöke felé,
g) a PTE DOK elektronikus felületeinek tartalmi kezelése, feltöltése,
h) minimum heti 30 órás rendelkezésre állás, egyéni időbeosztással.
A pályázók személyével szemben támasztott alapvető elvárások:
a) megbízhatóság, precizitás;
b) kiváló kapcsolatteremtő és kommunikációs képesség;
c) terhelhetőség;
d) önállóság, felelősségtudat;
e) magabiztos számítástechnikai ismeretek (excel, ppt, word, access);
f) középfokú angol nyelvtudás.
Előnyt jelent:
a) irodai gyakorlat;
b) német felsőfokú idegennyelv ismeret
c) jogi/igazgatási/közgazdasági előképzettség vagy tapasztalat.
Juttatás
A Pécsi Tudományegyetem Doktorandusz Önkormányzat Gazdálkodási és Juttatási Szabályzatának megfelelő havi közéleti ösztöndíj.
A pályázatok elbírálása
A beérkező pályázatok alapján személyes meghallgatásra kerül sor, amelyet követően a PTE DOK Alapszabálya 20. § (1) bekezdésének g) pontja értelmében a PTE DOK irodavezetőjét és asszisztenseit a szervezet elnöke bízza meg.
A pályázatról
A pályázatokat kizárólag elektronikus úton lehet benyújtani az alábbi email címre:
A pályázatok benyújtásának határideje: 2022. november 9. (szerda), 12:00.
Kelt Pécsett, 2022. november 3.
Balogh Márton s.k.
elnök
Pécsi Tudományegyetem
Doktorandusz Önkormányzat