Ugrás a tartalomra
Pályázat időtartama:     -    

PÁLYÁZATI FELHÍVÁS

Irodavezető és irodavezető-asszisztens munkakörre

 

Alulírott, Balogh Márton mint a Pécsi Tudományegyetem Doktorandusz Önkormányzat (a továbbiakban: PTE DOK) elnöke pályázatot írok ki irodavezetői és irodavezető-asszisztensi ügyvivő feladatkörök betöltésére.

 

A pályázat beadásának feltételei

 

Irodavezetőnek és irodavezető-asszisztensnek megbízható bármely, a Pécsi Tudományegyetem valamely intézményében aktív hallgatói jogviszonnyal rendelkező hallgatója, aki a jelentkezési határidőn belül érvényes pályázatot nyújt be.

 

Betölthető pozíciók megnevezése és száma:

 

a) irodavezető – 1 fő

b) irodavezető-asszisztens – 2 fő

 

Irodavezető

 

Megbízatás kezdete: 2022. november 11.

Próbaidő vége: 2022. december 11.

Megbízatás vége: 2023. november 10.

 

2 fő irodavezető-asszisztens

 

Megbízatás kezdete: 2022. november 11.

Próbaidő vége: 2022. december 11.

Megbízatás vége: 2023. november 10.

 

 

A pályázat részeként benyújtandó igazolások, dokumentumok:

a) jelentkezési lap;

b) aktív hallgatói jogviszony-igazolás;

c) szakmai önéletrajz;

d) motivációs levél.

 

Amennyiben a pályázat nem tartalmazza a fentiekben meghatározott dokumentumokat, az a pályázat hiánypótlás nélküli elutasítását vonhatja maga után.

 

Az irodavezetői és irodavezető-asszisztensi munkakör betöltése

 

Az irodavezető munkakörébe tartozó feladatok:

a) a PTE DOK adminisztrációs feladatainak koordinálása (iktatás, jegyzőkönyvvezetés stb.),

b) a PTE DOK irodájának, ügyvitelének mindennapi vezetése,

c) a PTE DOK és annak testületei munkájának segítése,

d) a PTE DOK rendezvényei adminisztratív munkálatainak ellátása,

e) egyéb ad hoc asszisztensi feladatok ellátása,

f) beszámolási kötelezettség a PTE DOK elnöke felé,

g) a PTE DOK elektronikus felületeinek tartalmi kezelése, feltöltése,

h) minimum heti 30 órás rendelkezésre állás, egyéni időbeosztással.

 

Az irodavezető-asszisztensi munkakörbe tartozó feladatok:

a) a PTE DOK adminisztrációs feladatainak ellátása (iktatás, jegyzőkönyvvezetés és asszisztensi feladatok ellátása stb.),

b) a PTE DOK irodájának, ügyvitelének mindennapi vezetése,

c) a PTE DOK és annak testületei munkájának segítése,

d) a PTE DOK rendezvényei adminisztratív munkálatainak ellátása,

e) egyéb ad hoc asszisztensi feladatok ellátása,

f) beszámolási kötelezettség a PTE DOK elnöke felé,

g) a PTE DOK elektronikus felületeinek tartalmi kezelése, feltöltése,

h) minimum heti 30 órás rendelkezésre állás, egyéni időbeosztással.

 

A pályázók személyével szemben támasztott alapvető elvárások:

a) megbízhatóság, precizitás;

b) kiváló kapcsolatteremtő és kommunikációs képesség;

c) terhelhetőség;

d) önállóság, felelősségtudat;

e) magabiztos számítástechnikai ismeretek (excel, ppt, word, access);

f) középfokú angol nyelvtudás.

 

Előnyt jelent:

a) irodai gyakorlat;

b) német felsőfokú idegennyelv ismeret

c) jogi/igazgatási/közgazdasági előképzettség vagy tapasztalat.

 

Juttatás

 

A Pécsi Tudományegyetem Doktorandusz Önkormányzat Gazdálkodási és Juttatási Szabályzatának megfelelő havi közéleti ösztöndíj.

 

A pályázatok elbírálása

 

A beérkező pályázatok alapján személyes meghallgatásra kerül sor, amelyet követően a PTE DOK Alapszabálya 20. § (1) bekezdésének g) pontja értelmében a PTE DOK irodavezetőjét és asszisztenseit a szervezet elnöke bízza meg.

 

A pályázatról

 

A pályázatokat kizárólag elektronikus úton lehet benyújtani az alábbi email címre:

 

elnok.dok@pte.hu

 

A pályázatok benyújtásának határideje: 2022. november 9. (szerda), 12:00.

 

 

Kelt Pécsett, 2022. november 3.

 

Balogh Márton s.k.

elnök

Pécsi Tudományegyetem

Doktorandusz Önkormányzat

Beadás módja: online